İzleyiciler

24 Mart 2016 Perşembe

SADECE ÖNERİ







Evet biliyorum bazılarınız kızıyor bana uzun zamandır yazmıyorum...
Sesim kesildi sustum sadece seyredebiliyorum gerçi oda içimden gelebilirse dayanabilirsem seyrediyorum.
Üç bir yanımız denizdi tamam da ne zaman sardı bizi dört koldan bu ihanet....
Ne zaman dört bir yanımız hain ne zaman içimizde bu büyük düşmanlık tohumları sacıldı bilemiyorum.
Evet biraz bu karanlık bulutların ülkemin üzerinde son sürat dolaşmasından yazamadım biraz da kendi karanlığımdan çıkamamaktan ve her çırpınışta daha da batığımız o çamurdan...
Bitmedi ama dertler bitmez biz de sanki bağımlıyız arkadaş...
Tam yeniden bloga bir göz atayım dediğim günlerde bu seferde bilgisayar dur ben bir nefesleneyim dedi.
Eee oda haklı bir o kalmamıştı bozulmayan bu karanlık destanda...
Bir onun pili gidiyordu o gününü sürdürebiliyordu bu kanlı günlerde.
Ve bir onun aklı çalışıyordu bu kötü haberlerde...

Bugün yeniden yazmaya devam diyorum ve size bir blog yazısını öneriyorum her zaman ki durumdan farklı olarak.
Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.
Arkadaşıma bir şey demedim şimdilik ama belki bu yazımdan sonra bir küçük yorum atarak bahsederim durumdan.
Blog yazısına ;http://kalemderi.blogspot.com.tr/2016/03/hey-sen-oradaki.html
adresinden ulaşabilirsiniz.
Hadi sizlerde bu duygu selinde bu kötü günleri güzel anlatmış bu yazı da kayıp olun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder